Bj till frulle...

Gud så rolig start på dagen jag hade idag! Måste dela med mig av denna Facebook konversation till er:


BJ till frulle, living on the edge.. HEJ FREDAG! :)
    • kille1: Vad är BJ?
      status skriverskan: Ben & Jerry ! Herre Gud Stefan..
      kille2:du borde nog tänka om den där statusen
      kille1: Jamenjahaokej!tjej1: Åh, vad gott
    • kille2: (lägger här upp en länk på vad BJ tydligen betyderför de som inte annars assosierar till glass, vilket vi hade gjort..)
      www.urbandictionary.com
      abbreviation of blow job or blowjob. Occurs when a female puts a man's penis int...Visa mer
      jag:MEN DEN ÄR JU STEEENHÅRD.. =( JAG GILLAR INTE ATT VÄNTA PÅ NÅGOT GOTT
      kille1:De två senaste inläggen gjorde just min morgo
      status skriverskan:HAHAHAHAHAHA !!!!!!!
      jag:Aaaaahhahahahahahhaaa...oj
      status skriverskan:i alla tjejers värld så står det för GLASSEN! Okej!
      jag:vilken start på dagen alltså! hahaha
    • kille3: HAHHAAHAHAH "MEN DEN ÄR JU STEEENHÅRD.. =( JAG GILLAR INTE ATT VÄNTA PÅ NÅGOT GOTT
      tjej2: HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH. Anna du är så nasty! Men det är bra med protein på morgonen, själv åt jag ägg!
    • tjej3:moahahahah ja döööööör!!!!!! bj till frukost huh??
      jag: men ärligt, den är så hård att jag vet inte hur vi ska dela den mellan oss.
      jag: citat från (status skriverskan) nyss "oj fille, jag vart rätt kladdig nu, på hela shortsen.." hahahhahahahahhahahahaha
    • status skriverskan: Sån är jag!
    • jag: glass...glöm inte att det är glass vi pratar om här..
      kille1: Den här statusuppdateringen blir svårslagen.
    • status skriverskan: Fan vilken fel start det blev på min perfekta fredag!
      tjej3: bästa på länge!!
    • kille2: Fan vilken BRA start det blev på min fredag, men uppenbarligen fick någon än ännu bättre start, vem han nu är
      jag: ben och jerry var det ju!
    • kille2:aha var det två stycken?
      tjej2: Asså Felicias kommentar blir roligare varje gång jag läser den! jag gillar inte att vänta på nåt gott HAHAHAHA
    • jag:hahahahahhahahaa..ja orkar inte meeer..hhahahhaa
    • kille1: Legendariskt. Godmorgon (status skriverskan)!
      jag: alla som varit med och läst detta borde duscha nu
    • status skriverskan: God morgon, (kille1)!
      tjej2: jag blev sugen på lite bj! fredagsmys.....
    • jag: hahahaaaa..vad den här statusen spårade..
      tjej4: hahahahaah!!!
    • tjej5: Hahahaha. Bj...
      kille5:Hahaha! Fantstiskt, precis som i en killes dröm.
nu ska vi se..layouten vart nog lite konstig här men jag tror att innehållet gör att det är värt ansträngningen att läsa detta trots allt. VEM visste att bj stod för något sådant alltså?! INTE VI I ALLA FALL..herre gud...
#1 - - Faster:

hahahahaah!!!

Alla morgnar borde starta med något hårt - själv kör jag med orange morot = OM - vad nu det kan betyda.

#2 - - fille:

hahaha..du är för rolig du

#3 - - Emelie:

Till Felicia: Tack för att du delar med dig, vilken situationskomik, underbart! :)

Till Faster: Du måste skaffa fb och skriva inlägg själv!

#4 - - fille:

men verkligen, håller med!

#5 - - BK (Beatrice Kanter):

HAHAHAHAHAHA! Vad mer kan man säga? HAHAHAHA!