Det här var ju jobbigt

Okej, så nu var det ett tag sen jag skulle ge mig ut och leta upp den där tidningen jag bubblade om sist.. Jag skuller på att jag har ju som nämnts en synskada och hittade således ingen tidning. Troligtvis eftersom jag hunnit vara synskadad så pass länge att jag glömt var man hittar tidningar och även hur dom ser ut, så hade jag nu under dessa månaders sökande råkat springa på en liten tidning så hade jag nog ändå inte förstått det. Till råga på allt så har jag gått vilse också  och inte hittat hem förens nu, vilket är varför jag inte kunnat skriva och berätta för er om mina äventyr i mitt sökande efter en tidning ur de seendes värld.
 
Nu ljuger jag så klarrt. Inget av detta är sannt. Förutom det där med synskadan, fast det är ju inte en hållbar ursäkt.
 
Nej, ärligt talat så har jag faktiskt helt enkelt inte orkat slå på datorn förens just denna afton. Av någon anledning har att slå på datorn dännts som en enorm kraftansträngning som jag uppenbarligen har laddat inför ända tills nu. 
På något plan så tror jag att jag suttit och väntat och hoppats lite på att tekniken ska utvecklas till tankeläsande datorer utan en endaste knapp så långt varken ögat eller fingrarna kan nå. Den ska liksom bara göra det jag VILL. Hur underbart? (Apple, läser ni detta och känner er iinspirerade så kan ni höra av er för mer detaljer kring mina fantastiska uttänkningar) 
 
Men då det började kännas som att den dagen jag väntat på  kunde komma att dröja och jag faktiskt saknat skrivadet mycket så samlade jag mina hårt förvärvade krafter och  tryckte på strömknappen!
 
pust..
 
..och taaadaaaa.. HÄR ÄR JAG!