ibland är människan för svag och frestelsen för stor

jaha, nu är det återigen bara jag ochmin lilla kanelbulle här hemma, känns lugnt men tomt utan småtjejerna.

nåväl.

jag har hur som helst blivit en riktig iphoneshoppping nörd på sistone,vilket innebär att ajg gladeligen köper allt somgår att köpa via iphonenkan en shoppaholic ha det smidigare? Det vill säga groupon,letsdeal, luxclusif,blocket ochalltvad det kanvara. Innan har jag ju kunnat hindras från att kasta runt mina hårt förvärvade små slantar bara henom att göra något så enkelt somatt stanna hemma, out of sight out ofmind liksom. Men idag åkte jag ialla fall in till stan för att hämta upp en tretti bitars sushisom jag beställt viagroupon, det finns tydligen gränser för vad förtyp av prylar man kan be och fåi brevlådan och trist nog hörde inte sushi dit.

Jag hade gått och hämtat min sushi, och var sååå nära på att gå ner i tunnelbanan och bara åka hem. så nära. Mensåslank jag på något vis in iöppningen precis brevid den till tunnelbanan på något vis och helt plötsligt finner jag migsjälv sittandes på tåget på väg hem med två kassar i handen, en med sushi och en med en dkny väska i. Så det kan gå. Nu görjag nog bäst iatt hållamighemma ett tag igen så inte lönen tar slut innanmånaden börjat.

.