Appen som ödet sände mig

jag har tänkt super mycket på min förhoppningsvis kommande långpromenad de senaste dagarna och jag är verkligen jätte taggad. hoppas verkligen att jag kan få ihop det här. En av de större hindren för mig är j givetvis synen, då jag inte kan läsa kartor eller skyltar så kan det ju bli lite klurigt att hitta från Stockholm ända till Västervik. Men jag tror nog att det är ödet att jag ska lyckas få till det här. Jag fick nämligen häromdagen ett sms av en fin syssling apropå ingenting egentligen med tips om en ny app som kommit. Blindsquare hette den, det ska alltså vara någon slags gps app speciellt framtagen för blinda eller synskadade personer. Som jag alltså antar då redan har med i beräkningen att man inte kan med synens hjälp läsa av kartor och sånt. Som en skänk från ovan! Har inte hunnit testköra den i så stor utsträckning ännu så jag vet inte än hur tillförlitlig jag tycker att den är. Hur som borde den ju i alla fall kunna skicka mig i rätt riktining ändå låter det ju som. Kan knappt bärga mig, vill bara gå och gå och gå och gå och gå..

#1 - - Faster:

Jag vill oxå gå - men jag får nog byta ut min fot först! :)