Kan knappt tro det är sannt, nu är jag HÄR

dag 2 är till ända, men fråågar man mina fötter så känns det mer som dag 22, har fått oroväckande stora blåsor på båda fötterna men tillber fotguden ikväll om att dom sjunkit in tills imorgon. Gårdagskvällen spenderade jag med att tillbe vädergudarna om att få+ slippa regnet idag, detfunkade sådär. Dagen började faktiskt väldigt torr, solig och fin, men slutade likförbaskat i en kall och våt regnpöl Med andra ord, regn halva promenaden = kalloch blöt hund och människa vid kvällensmål. Jag befinner mig alltså nu på en för mig tidigare okänd ort som heter Vagnhärad. Själva vandrarhemmet hade till min besvikelse ingen somhelst matservering som som tur var så var det en mycket snäll ägaref som skjutsade in mig till deras lilla centrum här för att hämta en pizza som jag och Simba partade på i sängen. Så nu ligger vi återigen nedbäddade med insmorda tassar och proppmätta magar, med helt ofattbara dryga åtta mil bakom oss. 

#1 - - Kaddy:

Haha, underbar bild på bobbon! Bobbo bus! Det syns att ni festar på den där pizzan. Tur ni har haft med snälla människor på vägen.

Svar: ja verkligen, jag blev sponsrad med en handduk av Kenny på ICA här i Vagnhärad också, den kom från personalrummet nånstans..haha mäskligheten är god :)
Felicia Adlersfeld Castillo

#2 - - Faster:

Hoppas ni får sova gott och att blåsorna lagt sig! Nästa natts vandrarhem har inte heller någon servering - det är nog ovanligt. Men ett kök med kyl finns det på botten våningen. KRAM

Svar: vaknade just av ett plötsligt mjölksug.. haha tag för tipsen, bra att veta!
Felicia Adlersfeld Castillo