Nytt år nya äventyr

Nu är det alltså ett nytt år som inletts. Så märkligt, tiden går så fort samtidigt som det också hänt så otroligt mycket under det gånga året. Saker som jag säkerligen inte kunnat föreställa mig för ett år sedan vid den här tiden, vilket för mig till den svindlande tanken, vad skall detta år föra med sig?Man kan plandera, hoppas, tro och tänka men troligtvis inte ens ana vad man kommer att blicka tillbaka på om exakt ett år framåt i tiden. 
Så just därför har jag för en gångs skull fötterna någorlunda på jorden och tonat ned min hybris en aning eftersom även jag inser mina begränsningar i detta fall och begränsade så lämpligt även mitt nyårslöfte till att jag skall härmed tandtråda oftare!
Detta känns ganska rimligt och som något som jag troligtvis kommer att kunna infria oavsett vad 2014 kan ha planerat för mig.

Så med dessa någorlunda ödmjuka tankar vill jag önska er alla ett gott nytt år som jag hoppas ska behandla er väl och varsamt.

Mycket Kärlek och förhoppningsvis inte så mycket tandsten.



#1 - - Faster:

Bra löfte - jag hänger på! KRAM

Svar: kul! jag kan stolt säga att jag nu kryper till sängs med tandtrådade tänder!
Fille