Ioktober flyttar det in en liten flicka hos oss!

Jag har en liten flicka i min mage! Hon ligger och sparkar och armbågas i skrivande stund och jag älskar det! Det har aldrig förr kännts så mysigt att bli knäad eller armbågad i magen. Mitt gråtiga humör som jag skrev om sist ähar jag inte kännt av nämnvärt sedan dess, sen vad min omgivning tycker vet jag inte.. 
Jag har till och me


d börjat missa sömntimmar på nätterna nu på grund av lilla minitjejen, inte för att hon håller mig vaken eller så, det är jag själv som gör, men jag vill inte missa någonting. På dagarna när jag är uppe och går så verkar inte hon vara det, men på kvällarna när jag ligger still och ska sova, då så verkar hon vara utsövd och klar och då vill ju inte jag missa någonting av hennes små aktiviteter. Så jag till och med kämpar med att hålla mig själv vaken ibland bara utifall att jag kanske skulle missa någon liten kullerbytta om jag somnar. Helt absurt och helt underbart att det kan finnas en människa i en människa?! Som en rysk gumma docka typ. Jag har alltså två hjäratan, med två separata pulsar i mig just nu..så konstigt.
Men så fantastiskt.
#1 - - Anonym:

Jag älskar henne redan - & dig oxå så klart - men det ÄR faktiskt urläskigt & onaturligt att ha en annan människa i sin egen kropp. Jag ser framemot att ni slutar med det där & hon får sin egen kropp helt & hållet ❤️❤️❤️

#2 - - Anonym:

Gissa vem som skrev det där då ??? 😂😂😂