Tystlåtna norrlänningar

sitter alltså fortfarande här på norrlands ICA och njuter av varmkorv och att höra infödingarna prata mysig norrländska. Det finns ju alltid mycket fördomar om alla människor, att Stockholmare är si och Skåningar så.. och bland annat att Norrlänningar ska vara särskilt tystaav sig, det tycker inte jag av det jag har varit med om i alla fall. alla pratar på som vanligt och är mycket trevliga som sagt. Men efter att hha suttit här ett tag nödgade jag begagna deras toalett här och DÅ träffade jag på en sån där tyst norrlänning. 
Jag tog nämligen tag i toadörrrshandtaget för att öppna dörren men upptäckte att den var visst väldigt trög. Så jag tog i lite mer, men den verkade vara jätte tung för jag fick bara upp den lite grann hela tiden sen var det som att den ville åka igen med det samma. Så jag fortsatte att ta i och ta i tills det blev som en liten dragkamp  tills jag fick upp dörren så pass mycket att jag kunde se in lite  mer och så visade det sig att det var inte en envis dörr jag dragkampade med utan en envis men tyst norrlänning som inte låst dörren. Jätte märkligt, varför säger man inget i det läget? Typ"det är upptaget"..?
#1 - - Anonym:

Haha.. tyst bajsarn.
kram din vän Jennie