Jag ska bli tvårbarnsmamma!

Jag har fortfarande inte helt tagit in och förstått det här tror jag men oavsett vad jag fattar eller ej så kvarstår faktum hur som helst, det vill säga  att ungefär den 23e Juni blir jag tvåbarnsmamma (?!).  Två små tjejer kommer alltså att framöver terrorisera och förgylla våra liv. Men den största utmaningen jag ser med detta är faktiskt vad ska hon heta? Och värre problem än så kan man ju tänka sig, men allvarligt så är ju det rätt viktigt att ha ett bra namn, man ska ju dras med det ett tag sen. 

Och jag har seriöst alltid haft jätte svårt med sådant, det var utmaning nog att hitta namn till första flickan och nu ska man klara av det en gång till.
Som barn fick till exempel aldrig en enda av mina gossedjur eller dockor något namn efter som jag aldrig kunde hitta något som var bra nog åt dom, och då var det bara leksaker det gällde.. Med andra ord förslag emottages ;

#1 - - Faster:

Det gick ju bra med namn! 😀